fbpx

Diensten

Een succesvolle campagne. Wat is dat eigenlijk? En belangrijker: hoe kom je zover? Bij Mindwize weten we wat werkt. We geloven in de combinatie van de juiste middelen, een gepaste benadering en kennis van de doelgroep. Met dat recept zetten we jouw campagne op touw. We weten de juiste mensen te vinden. En zetten ze aan tot actie. Altijd met hetzelfde doel voor ogen: ervoor zorgen dat jouw doelgroep jou helpt om de wereld beter te maken. Dat klinkt niet alleen mooi, dat wordt het ook.

Geïntegreerde Fondsenwerving

We maken veelvuldig gebruik van direct mail. En nog steeds met succes. Want direct mail blijft de stevige basis voor fondsenwerving waarop we verder bouwen. De campagnes die we bedenken ondersteunen we met advertenties en radio. Maar ook met online campagnes, sociale media en sms-acties. We geloven dat geïntegreerd campagne voeren betere resultaten oplevert.  Samen kijken we verder dan één enkele actie. Uiteindelijk gaat het om de juiste boodschap naar de juiste mensen op het juiste moment via de juiste kanalen. Daar wordt iedereen gelukkig van. Meer weten over Geïntegreerde Fondsenwerving? Neem dan…

Lees meer

Data & Analyse

Er zijn vele adressenbestanden en media beschikbaar. Gelukkig gaat Mindwize al wat jaren mee. We kennen de non-profit sector als geen ander en weten welke doelgroepen interessant kunnen zijn voor de campagnes die jij wilt lanceren. We zijn bovendien op de hoogte van de laatste privacyregels. Op basis van de gekozen strategie en de juiste mediakanalen adviseren wij je in welke bestanden de doelgroepen zich bevinden die zich aan jouw organisatie willen binden. Meer weten over onze analyse? Neem dan contact op met Wim.

Lees meer

Strategie

We helpen organisaties om van losse giftgevers waardevolle relaties te maken, de relatie met de achterban te versterken of met het werven van nieuwe supporters. Dat vraagt om een doeltreffende strategie en communicatiemix. Gezamenlijk zullen we een groot aantal strategische vragen beantwoorden. Wie zijn potentiële supporters en wat maakt dat zij voor jouw organisatie kiezen? Als we de doelgroep in kaart hebben en de mensen kennen die jouw organisatie een, of meer keren financieel hebben gesteund, ontwikkelen we een campagneplan die hen aan jouw organisatie gaat binden. Niet voor even, maar…

Lees meer

Direct mail

Direct mail is al jaren afgeschreven als communicatiekanaal. Toch bewijst het steeds opnieuw zijn waarde. Als communicatiemiddel met je achterban, wervend of bindend. Wij weten hoe je het maximale rendement uit een direct mail programma kunt realiseren, slimme segmentatie, het juiste concept uiteraard houden we ook de kosten scherp in de gaten. Wil je meer weten over de Direct mail voor non profits? Neem dan contact op met Wim Tegelaar.

Lees meer

Communicatie

Doordat consumenten steeds meer mobiel worden, wint social media nog altijd aan belang. Facebook is groter dan Google. Smartphonegebruikers checken gemiddeld 14 keer per dag hun account. Ook Youtube, Twitter, LinkedIn, Instagram en andere social media zijn relevant voor uw organisatie en achterban. Bovendien is het belangrijk rekening te houden met je tone of voice, en de juiste dialoog op het juiste moment te voeren. Pakkende beelden en engagerende teksten. Mindwize monitort, beheert en adviseert je met je social media strategie.   Wil je meer weten hoe je communicatie in…

Lees meer

Middle donors

Middle donors zijn bij veel organisaties de meest onderschatte groep in hun fondsenwerving campagnes. Ze vallen bij veel organisaties tussen wal en schip. Met aan de ene kant je reguliere donateurs en aan de andere kant de vermogende gevers. Uit onderzoek blijkt dat gemiddeld 48% van het mailprogramma uit inkomsten van het Middle donor segment bestaat. Wij hebben ruime ervaring met deze groep donateurs die bereid zijn om meer te gaan geven en op termijn kunnen uitgroeien tot grote donateurs. We helpen je graag om jouw donateurs door deze tunnel…

Lees meer

Nalatenschappen

Mensen die geld nalaten, willen dat het goed terechtkomt. Goede doelen komen dan ook vaak voor in een testament. Met dit geld bouwen organisaties als die van jou aan een mooiere wereld. Maar hoe krijg je die top-of-mind-positie? En hoe doe je dat op een integere manier? Mindwize weet hoe je deze specifieke groep van potentiële donateurs benadert door middel van een nalatenschap campagne. Uiteraard altijd met een integere tone of voice en met respect voor de potentiële gever. Wil je meer weten of nalatenschappen? Neem dan contact op met…

Lees meer

Online fondsenwerving

Wij helpen je bij het vertalen van de idealen van je organisatie naar een online marketing en communicatie strategie én relevante donor journeys. Daarbij kijken we samen naar je marketing- en communicatie strategie en uiteraard je fondsenwerving. Wij helpen bij je online fondsenwerving en bij het verbeteren van je conversie. We denken graag mee over hoe je online marketing in kunt zetten om de juiste doelgroepen aan je non-profit te binden. Het begint met onderzoek naar hun profiel, wensen en verwachtingen. In overleg met jou brengen we de online customer journey in kaart en…

Lees meer

Wim Tegelaar – Directeur

Wim kan je veel vertellen over kortlopende projecten en mooie resultaten.
Je kunt hem 't snelst bereiken op 0031 6 54243986 of op onderstaand nummer.

Bel 0031 615 405 579

Wij gaan er van uit dat als u onze website bezoekt, u akkoord gaat met het gebruik van deze cookies. meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close