fbpx

Fundraising Inspiration Day op 14 mei – schrijf je nu gratis in!

Get inspired

Voor de tweede keer op rij organiseert Mindwize op dinsdag 14 mei 2019 de Fundraising Inspiration Day in Leuven. Boeiende sessies zorgen ervoor dat je met nieuwe inspiratie meteen aan de slag kunt om jouw supporters nog meer bij je organisatie te betrekken.

We delen internationale succeservaringen uit de praktijk, van digitale integratie tot hoe je potentiële erflaters overtuigt om aan jouw organisatie te schenken. Bovendien kom je er te weten waarom falen, geloof het of niet, goed voor je kan zijn.

Mis deze vakdag niet! De plaatsen zijn beperkt en de snelste inschrijvers krijgen het boek “Durf te Falen” van keynote speaker Kira Van den Ende cadeau.

Programma

12.30 Ontvangst & lunch

13.30 – 14.30 Geef je legatenprogramma een boost!

In vijf stappen naar een effectief legaten programma.

In deze praktische workshop nemen Bas en Marieke je mee langs een stap-voor-stap benadering voor je legatenprogramma. Na deze workshop weet je wie je beste prospects zijn en hoe je ze kan inspireren om een legaat na te laten. Zo wordt ook jij een succesvolle legatenwerving expert!

14.30 – 15.30 Digitale integratie (Trombosestichting)

Hoe zorg je voor geïntegreerde campagnes waarbij fondsenwerving en communicatie elkaar versterken? Online kan je hier erg veel kanten mee uit, maar hoe werkt geïntegreerde digitale fondsenwerving juist?

Hoe werf je online mensen die geïnteresseerd zijn in het doel van jouw organisatie en hoe converteer je deze tot trouwe donateurs? Geven mensen überhaupt via het online kanaal?

Yen-li en Robert delen de ervaringen die Trombosestichting Nederland opdeed in samenwerking met Mindwize. Natuurlijk kom je er niet op één dag, het is een proces: do’s en dont’s worden je vanuit de praktijk meegegeven. Neem alvast een kijkje op trombosestichting.nl.

15.30 – 16.00 Pauze

16.00 – 17.00 Niets Doen

Wanneer is de laatste keer dat iedereen bij jou op kantoor een kwartier niets deed?

Ehm. Juist ja. Dat is nog nooit gebeurd.

Om hier verandering in te brengen, schreef Kira Van den Ende een keynote speech over de baten van niets doen. Ze schreef deze speech nadat ze meer dan 50 ondernemers, atleten, politiekers, werknemers en CEO’s interviewde over hun grootste professionele mislukking. Al deze verhalen hadden iets gemeen. Niemand had spijt van de mislukking zelf. Iedereen had er spijt van gezondheid en waarden te hebben opgeofferd om steeds maar meer te kunnen werken.

De oplossing die Kira voorstelt in haar speech is zowel simpel als rebels: elke dag een beetje niets doen. Enkele van de voordelen zijn verbeterde fysieke gezondheid, meer mentale veerkracht en betere keuzes maken.

Nieuwsgierig? Dan moet je 14 mei aanwezig zijn!

17.00 – 18.00 Borrel

Sprekers

Bas van Breemen – Creatief directeur

Bas heeft een brede ervaring in direct marketing in verschillende bedrijfsomgevingen. Hij combineert meer dan 15 jaar ervaring in effectieve communicatie (off- en online). Hij is adviseur en trainer op het gebied van strategie, design en copy voor organisaties die meer effect uit hun fondsenwerving willen halen.

 

Marieke SassenMarieke Sassen – Key account manager & team leader

Marieke werkt al meer dan 10 jaar met veel plezier voor organisaties die zich inzetten voor het maatschappelijk belang en een betere wereld. Ze is een enthousiaste en betrokken fondsenwerver met veel hands-on ervaring.

 

Yen-li Busscher – Senior fondsenwerver

Yen-li begon haar carrière als marketeer in de non-profit sector. Toen zij in 2002 de overstap maakte naar Oxfam Nederland (toen nog NOVIB), ontdekte zij dat commercieel bezig zijn voor een goed doel nog veel leuker is. Inmiddels heeft ze 17 jaar ervaring als fondsenwerver op strategisch én praktisch niveau. Sinds 2017 werkt Yen-li voor de Trombosestichting Nederland, waar ze verantwoordelijk is voor het fondsenwervend beleid.

 

Robert Leendertse – Business Development Manager

Robert heeft al 16 jaar ervaring in de NGO-sector. Zijn expertise ligt in het werven en binden van nieuwe donateurs. Daarnaast heeft Robert ook ruime ervaring met het ontwikkelen van middle- en high donor programma’s.

 

Berry Lommerse – Online marketeer

Berry werkt al 10 jaar als online marketeer bij Mindwize. Sinds een aantal jaren ook voor de Trombosestichting. Samen met collega’s maakt hij geïntegreerde online campagnes. Tijdens de sessie staat hij Yen-Li en Robert bij voor de inhoudelijke online marketing vragen.

 

Kira Van den Ende – Freelance Designer

Kira’s expertises zijn maatschappelijke innovatie en storytelling. Als ontwerper focust ze op de vormgeving van concepten, programma’s en verhalen. Ze werkt elke dag geduldig aan een wereld met minder plastic en minder burn-outs. Je vindt haar op haar gelukkigst op een fiets, een surfplank of een podium.

 

Tijd & plaats

Op 14 mei 2019 ontvangen we jullie graag om 12u30 in OPEK bij de Vaartkom in Leuven: 5 minuten met de bus en een kwartiertje stappen van het station van Leuven. Parkeren kan in de parking Vaartkom of Tweewaters.

De lunch en sessies gaan door in zaal de Rotonde. Vanaf de ingang leiden wegwijzers je naar de zaal.

Gezellig napraten met collega-fondsenwervers doen we met een hapje en een drankje in het OPEK café.

De Fundraising Inspiration Day is gratis en exclusief voor medewerkers van non-profit organisaties.

Schrijf je nu in!

 

Wij gaan er van uit dat als u onze website bezoekt, u akkoord gaat met het gebruik van deze cookies. meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close