Meer weten over dit onderzoek?
Neem contact op Bas van Breemen, vul het contact formulier in of bel ons op 023 – 56 77 000.
Babyboomers zijn je grootste geefdoelgroep, met gemiddeld veel tijd én een goed inkomen. En zij zullen nog jaren je grootste doelgroep blijven. De babyboomers zijn de generatie die in de 15 jaar na de Tweede Wereldoorlog werd geboren. Een ware geboortegolf.
Hoe staan de babyboomers in het leven, wat beweegt hen? En vooral: wat moeten wij aanpassen in de communicatie en fondsenwerving om zoveel mogelijk donaties van hen te krijgen?
In nauwe samenwerking met twee onafhankelijke onderzoeksbureaus hebben wij wetenschappelijk, kwalitatief en kwantitatief onderzoek gedaan naar wat de babyboomers willen. Dit heeft veel waardevolle inzichten opgeleverd.
Welke? Dat lees je het in de whitepaper ‘De babyboomer in beeld’. Met praktische tips voor je fondsenwerving.
Neem contact op Bas van Breemen, vul het contact formulier in of bel ons op 023 – 56 77 000.
Ontvang elke maand fondsenwervings-nieuws in je inbox.