Stempagina campagne Trombosestichting Nederland:

Stem op uw favoriete sok

De Trombosestichting Nederland laat elk jaar sokken ontwerpen door bekende ontwerpers. Zo ontwierp mode ontwerper Bas Koster de trombose sok van 2018. Met de aankoop van deze kleurrijke steunkousen, STEUN je het werk van de Trombosestichting Nederland om tromboseleed te voorkomen. Het zijn dus geen medische steunkousen.

Dit jaar bestaat de Trombosestichting Nederland 45 jaar en lieten we de achterban zelf hun eigen sok ontwerpen om nog meer sokken te kunnen verkopen.

Van de 85 inzendingen heeft een jury 10 beste ontwerpen uitgekozen en lieten we via een speciale stempagina campagne de achterban van de Trombosestichting Nederland op hun favorietes sok stemmen.

Het ontwerp met de meeste stemmen is in productie genomen en werd gepresenteerd op Wereld Trombose Dag in oktober 2019.

Je kunt de sok die gewonnen heeft online bestellen in hun webwinkel. Met de aankoop van deze sokken, steun je het onderzoek naar trombose.

Bekijk de resultaten pagina

Stempagina

Trombosestichting Nederland

De Trombosestichting Nederland zet zich in voor een toekomst zonder tromboseleed. Door goede voorlichting verminderen zij de kans op trombose. De Trombosestichting Nederland werkt aan betere medicijnen en betere behandeling van trombose door het financieren van onderzoek. Zo dragen zij bij aan een beter leven van mensen met trombose.

Ieder uur krijgen 11 mensen in Nederland trombose!  Bijvoorbeeld in een arm, been, in de onderbuik of in de longen. Per dag overlijden maar liefst 40 mensen aan trombose. Dat moet stoppen! Meer onderzoek is nodig om het aantal trombosegevallen te verminderen en daar kunnen wij de Trombosestichting Nederland bij helpen!

Meer informatie vind je op de website van de Trombosestichting Nederland.

Vragen over deze campagne?

Neem dan contact op met Robert Leendertse via robert@mindwize.nl of bel 06-24574936.

Andere campagnes

Waar we ook trots op zijn

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Ontvang elke maand nieuws over fondsenwerving campagnes in je inbox.