Digitale campagne Kajaktrail 11.11.11

Voor koepelorganisatie 11.11.11 helpt Mindwize sinds 2019 met het online promoten van de Kajaktrail. Dit doet Mindwize via een digitale campagne. 

Bij de Kajaktrail gaan verschillende teams een toffe sportuitdaging aan en zamelen hiervoor geld in. De online promotie is vooral gericht op zij die de organisatie al een warm hart toedragen, maar ook op nieuwe geïnteresseerden.

Effect

Vanuit de campagne die Mindwize mee ondersteunt, volgden al enkele duizenden warme geïnteresseerden. Een flink deel van de uiteindelijke deelnemers kwam uit campagne. Elke editie is volzet geraakt én werd zelfs uitgebreid naar meerdere dagen.

Elk team zamelt 1.111 euro in. De campagne zorgt zo voor een boost in de fondsenwerving van 11.11.11 en is dus de investering meer dan waard.

Resultaten

Naast het verzamelen van een mooie deelnemerspool, zorgt de campagne ook voor meer zichtbaarheid. Tot nu kregen de verschillende camapagnewaves in totaal al meer dan een miljoen views én veel extra nieuwsbrief opt-ins.

Conclusie

Via een laagdrempelige campagne kan 11.11.11 elk jaar rekenen op enthousiaste deelnemers en veel extra warme supporters en donaties.

Meer informatie over het effect van een Online marketing campagne?

Maak kennis met de mogelijkheden voor jouw organisatie tijdens een vrijblijvende brainstorm. Stuur vandaag nog een mail naar Liesbeth Van Uytven via liesbeth@mindwize.be voor een afspraak of bel +32474808101 .

Andere campagnes