Whitepaper “Zo zet jij leadgeneratie effectief in”

Vandaag bekijk je een video op Facebook over dierenleed. Morgen zie je een advertentie van een goed doel voor dierenrechten om een petitie te tekenen, brochure te downloaden of een quiz te doen – iets waarmee de organisatie aan jouw contactgegevens kan komen. Hiermee ben jij een lead geworden. Het goede doel kan jou bereiken. Met een vraag, een aanbod of een dienst.

  • Praktijkvoorbeelden en toelichtingen
  • Ingezette middelen
  • Resultaten

Leer van drie succesvolle praktijkvoorbeelden!

Online Leadgeneratie whitepaperOnline leadgeneratie, het wordt ook steeds
populairder onder fondsenwervers. Dat is
fantastisch nieuws! Deze nieuwe manier
van fondsenwerving biedt veel kansen. De
essentie? Mensen betrekken bij je goede
doel en trouwe donateurs van hen maken.
Jammer genoeg maken veel goede doelen
nog geen gebruik van alle kansen die
leadgeneratie biedt.

 

Bekijk hier de mogelijkheden en verdiep je kennis in fondsenwerving!

Download whitepaper

Download hier je gratis exemplaar

Ben je benieuwd hoe je leadgeneratie effectief inzet en welke kennis dit oplevert?

DOWNLOAD WHITEPAPER