Impact met een digitale campagne
Vluchtelingenwerk Vlaanderen wilde meer stemmers werven voor de Gastvrije Gemeente sensibliseringscampagne. Mindwize adviseerde over geïntegreerde mogelijkheden om de impact van de campagne te vergroten.
Het resultaat
Een digitale campagne met gepersonaliseerde content om oud-stemmers te betrekken en nieuwe stemmers te werven. Dit leverde een extra zichtbaarheid op van 2.000.000 views. Het aantal stemmers steeg met ruim 30% en de e-mail opt-ins groeide met maar liefst 75%! De digitale follow up zorgde voor het gewenste effect: stemmers in actie voor Vluchtelingenwerk!
Meer informatie
Wil je meer informatie over de resultaten van deze campagne voor Vluchtelingenwerk Vlaanderen? Neem dan contact op via info@mindwize.be.
Andere campagnes
Vrijblijvend brainstormen over uw fondsenwerving?
Maak kennis met de mogelijkheden voor jouw organisatie tijdens een vrijblijvende brainstorm. Stuur vandaag nog een mail naar info@mindwize.be voor een afspraak of bel +32 471 90 34 05.