Social Media Monitor Q2 2022

Ben je benieuwd hoe de Social Media activiteiten waren van non-profitorganisaties en goede doelen?
Of wil je graag een analyse maken hoe jouw goed doel presteert op Social Media,  in vergelijking met jouw concullega’s?

Dan ben jij hier op het juiste adres!
Download via de knop onderaan de Social Media Monitor van Belgische Non-profit organisaties en goede doelen:

Download de social media monitor

Social Media gebruik door non-profitorganisaties

Tijdens het tweede kwartaal van 2022 zijn er interessante veranderingen plaatsgevonden. Natuurpunt VZW heeft terug het meeste bereik gegenereerd, maar Pairi Daiza Foundation heeft sinds het tweede kwartaal zowel Greenpeace, als Handicap International voorbijgestoken met de meeste aantal volgers.

Vervolgens heeft Natuurpunt vzw ook de meeste waarde gecreëerd op de Social Media Platformen. Als gevolg zijn er nog andere organisaties die een voorsprong hebben gecreëerd op andere organisaties, op vlak van waarde op Social Media. Dit komt door regelmatig te posten met nuttige content voor de online community.

Maar er volgen natuurlijk nog meer cijfers en inzichten. Download de social media monitor en bekijk hoeveel de online communicatie waard is van andere goede doelen!

Bekijk de resultaten 

Resultaten in één oogopslag

Heb je vragen?

Wil je meer weten over onze monitor of ben je benieuwd hoe je meer uit je online fondsenwerving haalt?
Neem dan contact op via info@mindwize.be of bel +32 (0) 471 90 34 05.

Staat jouw organisatie niet tussen de lijst?
Stuur ons een mail  naar info@midnwize.be met de naam van jouw organisatie en jouw links van Social Media.
Dan nemen we jouw account per direct gratis in onze tellingen!