Ontvang je de social media monitor nog niet?
Schrijf je dan hier in voor onze nieuwsbrief en ontvang de nieuwste update altijd direct in je inbox.
Hoeveel waren jullie sociale media inspanningen waard in Q3?
De Social Media Monitor is er weer! Ten opzichte van Q2 leek iedereen wakker te zijn geschoten uit een vakantieroes, want we zagen het voorbije kwartaal veel meer activiteit op jullie Facebook, Instagram en Twitter.
De top 3 bereik, volgers én mediawaarde worden gedomineerd door grote organisaties zoals Gaia, Natuurpunt, Greenpeace, WWF en Handicap International. In de mediawaarde ranking zien we dat Unicef omhoog klimt in de top 10.
Ontdek hier op welke plek jouw organisatie staat én hoeveel jullie social media inspanningen het voorbije kwartaal waard waren:
Download de social media monitor
Lees hier hoe je social media strategisch inzet bij het aantrekken van vrijwilligers
Facebook en Instagram zijn ideale kanalen om niet alleen aan awareness te doen of donateurs tevreden te houden, maar ook om geëngageerde vrijwilligers aan te trekken.
De persoon die zich bij jullie organisatie als vrijwilliger zal inzetten, is er eentje die:
Kortom: inspireer met een verhaal, wees positief, denk vanuit de doelgroep en hou het concreet. En de weg naar horden vrijwilligers ligt open.
Bron: Frankwachting
Wil jij je digitale kanalen meer inzetten om structureel fondsen te werven, maar weet je niet hoe? Met Lead Fundraising 365 biedt Mindwize een totaalpakket. We zorgen voor:
Meer weten over Lead Fundraising 365, de Social Media Monitor of hoe je meer uit je online fondsenwerving haalt? Neem dan contact op met Liesbeth via liesbeth@mindwize.be.
Wil je meer weten over onze monitor of ben je benieuwd hoe je meer uit je online fondsenwerving haalt? Maak dan een afspraak met Liesbeth, via liesbeth@mindwize.be.
Schrijf je dan hier in voor onze nieuwsbrief en ontvang de nieuwste update altijd direct in je inbox.