Socialcall

het callcenter voor goede doelen

Telemarketing met Socialcall

Met ons eigen callcenter Socialcall hebben we alle expertise in huis en kunnen we snel schakelen en bijsturen met het callcenter.

De bellers van Socialcall zijn een mix van jong en oud. Zo laten we net die beller aan het woord die de taal van jouw donateur spreekt en zich verbonden voelt met de doelstelling van je organisatie.

Belmethode Socialcall

Vragen die je je altijd zal stellen bij een belcampagne: wat ga je vertellen?
Met welk doel? Hoe doe je dit? Welke manier werkt het best?

In de gesprekken van de callagents van Socialcall zorgen we ervoor dat ze een specifieke structuur volgen. Die structuur is een leidraad, geen must. Belangrijker is dat het gesprek natuurlijk verloopt en dat de agent voldoende vragen stelt aan de donateur. Je wilt namelijk als organisatie dicht bij je (potentiële) donateur staan. Dat kan door te luisteren en door te vragen.

De structuur die wij bij Socialcall gebruiken bij briefings, opleiding en tussentijdse coachings is steeds als volgt:

Nu zou je misschien denken: oei? Dit is precies toch iets riskant. Wat levert telemarketing precies op voor mijn organisatie? Wij snappen jouw terughoudendheid. Heb je nood aan meer donaties? Wil je meer maandelijkse schenkers maar ben je nog niet zeker of telemarketing wel het goede kanaal is? Hier zijn de voordelen voor jouw organisatie als je aan telemarketing doet: 

Deze voordelen haal je uit telemarketing

Benieuwd wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Neem dan contact op met Liesbeth Van Uytven via liesbeth@mindwize.be.

Neem contact op