fbpx

Mindwize Breakfast Club – Begin je dag extra goed

Mindwize Breakfast Club

*****LET OP***** Op dit moment zijn alle ontbijtsessies zijn volzet. Inschrijven is helaas niet meer mogelijk. Voor meer informatie kunt u contact op nemen met Marijke@mindwize.be. Wilt u liever bellen? Dit kan naar 016 583 082.

 

Alle ontbijtsessies op een rij

Telemarketing als instrument voor fondsenwerving

Respons gerichte creatie

Vrijdag 22 september 2017 – René ten Zeldam – Senior Supervisor
Vrijdag 13 oktober 2017 – Bas van Breemen – Creatief Directeur
De telefoon is een ideaal instrument om je relatie met je achterban te optimaliseren of het maximale uit je mailing te halen. Maar effectieve telemarketing voor NGO’s vraagt om een speciale aanpak en de juiste gesprekstechnieken. René ten Zeldam vertelt je graag meer over hoe je donateurs het best contacteert, de do’s en dont’s van een telefoongesprek, hoe en wanneer je telemarketing het beste kunt inzetten en welk rendement je kunt verwachten. Tijdens deze praktische workshop krijg je tips en handvatten die je meteen toe kunt passen op je eigen campagnes. Je leert hoe mensen kijken en lezen en wat mensen stimuleert om te geven, en wat vooral niet. Kennis die je meteen kunt toepassen om de volgende dag meteen al effectiever te worden.

 

Effectieve online marketing

Een eerste donatie is nog geen relatie

Vrijdag 19 januari 2018 – Melle Bekker – Online Marketeer
Vrijdag 16 maart 2018 – Robert Leendertse – Business Development Manager
Hoe kan jouw organisatie de juiste personen bereiken, relevant zijn en een digitale relatie met hun opbouwen? Deze ontbijtsessie is interessant voor iedereen die zich bezighoudt met (online) fondsenwerving en inspiratie wil opdoen voor het bepalen en uitvoeren van een online fondsenwervingsstrategie. Tijdens deze ontbijtsessie bespreken we hoe je de nieuw geworven donateurs via een beproefd model aan jouw organisatie kunt binden en hun loyaliteit verhoogd. Zodat de donateurs niet alleen doneren, maar ook echte ambassadeurs worden. Want een eerste donatie is nog geen relatie.

 

Tijd en plaats

Locatie: Kantoor Mindwize – Philipssite 5 – 3001 Leuven

Duur: 9 u 00 – 11 u 30

Agenda:

  • 9 u 00 – 9 u 30: Welkom met een lekker kopje koffie
  • 9 u 30 – 10 u 45: Interactieve ontbijtsessie
  • 10 u 45 – 11 u 00: Break
  • 11 u 00 – 11 u 30: Q & A

 

 

Workshop wordt gegeven door:

Robert Leendertse – Business Development Manager

Robert heeft al 16 jaar ervaring in de NGO sector. Zijn expertise ligt in het werven en binden van nieuwe donateurs. Daarnaast heeft Robert ook ruime ervaring met het ontwikkelen van middle- en high donor programma’s.

 

 

Melle Bekker – Online Marketeer

Melle Bekker is naast een gepassioneerd skiër, ook een ervaren online marketeer. Hij begon als conversie optimalisatie specialist voor commerciële bedrijven en heeft vervolgens deze kennis toegepast bij online fondsenwerving.  Inmiddels heeft Melle reeds tientallen goede doelen geholpen met online marketing campagnes en brengt hij steeds alle kanalen van een fondsenwervende campagne succesvol samen tot een effectief geheel.

 

 

René ten Zeldam – Senior Supervisor

Met meer dan 20 jaar ervaring is René een expert in telemarketing voor NGO’s. Hij is gespecialiseerd in het analyseren en optimaliseren van campagnes, het trainen en coachen van call-agents tot communicatief sterke en resultaatgerichte fondsenwervers en in het schrijven van creatieve belscripts die donateurs aanzetten tot geven.

 

 

Bas van Breemen – Creatief Directeur

Bas heeft een brede ervaring in Dialoog Marketing in verschillende bedrijfsomgevingen. Hij combineert meer dan 15 jaar ervaring in effectieve communicatie (off- en online) met zijn functioneren als adviseur en trainer op het gebied van strategie, design en copy voor stichtingen die meer effect uit hun fondsenwerving programma willen halen.

Wij gaan er van uit dat als u onze website bezoekt, u akkoord gaat met het gebruik van deze cookies. meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close