*** Inschrijving gesloten ***
Succesvolle telemarketing voor NGO’s

Hoe voer je een juiste dialoog? René ten Zeldam, Senior Supervisor Socialcall deelt zijn ervaringen tijdens deze interactieve sessie. Socialcall is het callcenter van Mindwize, met ruim 10 jaar ervaring in goede gesprekken met donateurs.

De telefoon is een ideaal instrument om je relatie met je achterban te optimaliseren of het maximale uit je mailing te halen. Maar effectieve telemarketing voor ngo’s vraagt om een speciale aanpak en de juiste gesprekstechnieken. René ten Zeldam vertelt je graag meer over hoe je donateurs het best contacteert, de do’s en dont’s van een telefoongesprek, hoe en wanneer je telemarketing het beste kunt inzetten en welk rendement je kunt verwachten.

De workshop/ontbijtsessie  start om 9 uur en is bovendien gratis(*) en zorgt niet voor extra druk op je planning. Nadien heb je nog een halve dag over om terug aan het werk te gaan en het geleerde in de praktijk te brengen.

Tijd en plaats

Locatie: Boulevard Poincaré 78  1060 Brussel
Duur: 9 u 00 – 11 u 30
Agenda:

9 u 00 – 9 u 30: Welkom met een lekker kopje koffie
9 u 30 – 10 u 45: Interactieve ontbijtsessie
10 u 45 – 11 u 00: Break
11 u 00 – 11 u 30: Vervolg ontbijtsessie

Prijs: Gratis(*)!

(*) We reserveren de beperkte plekken graag voor leergierige vakgenoten die echt aanwezig willen zijn. Wie zich inschrijft en niet (tijdig) afmeldt, ontvangt een factuur van 50 euro om de door ons onnodig gemaakte kosten te vergoeden.

Sprekers

Routebeschrijving

Bereikbaarheid

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Wij helpen non-profits aan meer en betere donateurs