Kerstmailing Eye Care Foundation

Uw kerstgeschenk is de enige kans op beter (vooruit)zicht!

Met deze campagne vroeg Eye Care Foundation in de weken voor Kerstmis extra aandacht en donaties voor de allerarmste oogpatiënten in ontwikkelingslanden. De inkomsten van deze kerstmailing waren bijna 30% hoger dan verwacht.

Oogzorg voor de allerarmsten

De oogzorg in Nepal, Laos, Cambodja en Vietnam staat onder druk door corona en natuurrampen. Het leven is nu erg zwaar. Vooral voor de allerarmsten. Oogsten zijn verwoest, wegen en bruggen zijn weggeslagen of ingestort, fabrieken en bouwprojecten liggen stil. Steeds meer oogpatiënten wachten wanhopig tot zij weer een ziekenhuis of oogkamp kunnen bezoeken en veilig een (staar)operatie kunnen ondergaan. Zij kunnen hun familie nu niet helpen om de zware economische klap het hoofd te bieden. Daarom deze kerstgeschenk-actie.

Welk geschenk geeft u deze kerst?

Via direct mail en e-mail werd de donateur gevraagd om een kerstgeschenk voor staaroperaties, extra (beschermings)materiaal en mankracht voor oogkampen.
De boodschap? Help mee om de oogzorg, die wij met uw geweldige steun de afgelopen jaren hebben opgebouwd, voor iedereen bereikbaar te maken.

Inhoud mailpack

De kerstmailing bestond uit een brief, envelop, leaflet en nieuwsbrief.

Het resultaat

De inkomsten van deze mailing waren bijna 30% hoger dan verwacht.

Eye Care Foundation 

Voorkom vermijdbare blindheid. Geef mensen kans op een beter leven.

In ontwikkelingslanden leidt blindheid tot grote economische en sociale problemen. Blinde mensen kunnen doorgaans zelf niet meer werken en zijn afhankelijk van familieleden en vrienden. Stichting Eye Care Foundation zet zich in om onnodige blindheid en slechtziendheid in ontwikkelingslanden te voorkomen en genezen.

Meer informatie vind je op de website van de Eye Care Foundation.

Is direct mail voorbij zijn piek? Whitepaper direct mail NL

Hoe relevant is direct mail in een wereld die steeds digitaler te werk gaat?

Uit onderzoek blijkt dat direct mail juist een toegevoegde waarde heeft naast digitale communicatie.

Wij bij Mindwize houden van direct mail. Niet alleen omdat het nog steeds zo effectief is om donaties te werven en donateurs te binden. Het is ook een mooi medium waarin je zicht, tast en interactie zo geschikt kunt gebruiken om emotie en urgentie over te brengen. Wij kunnen het je wel vertellen. Maar beter is de feiten van ons onderzoek voor zich te laten spreken.

Download deze whitepaper en ontdek de 5 redenen waarom direct mail zo relevant is!

Download het gratis whitepaper

Vragen over deze campagne?

Neem dan contact op met Robert Leendertse via onderstaand formulier.

Andere campagnes

Waar we ook trots op zijn

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Ontvang elke maand fondsenwervingsnieuws in je inbox.