Nieuwsbriefmailing voor Mercy Ships Zweden

Voor Mercy Ships Zweden maken we al 5 jaar op rij een nieuwsbriefmailing voor bestaande donateurs. Deze mailing is een vast onderdeel van de fondsenwervingsstrategie en we versturen deze twee keer per jaar.

Doel van de nieuwsbriefmailing

Met de nieuwsbriefmailing kan Mercy Ships donateurs meer betrekken en vertellen wat er met hun donatie gebeurt. Zo komen donateurs bijvoorbeeld meer te weten over hoe een operatie gaat.

Inhoud mailpack

De mailing bestaat uit een brief, nieuwsbrief en leaflet. In de nieuwsbrief herhalen we de geefvraag uit de brief. De donateur ontvangt ook een set van 3 kaarten.

De nieuwsbrief

In de nieuwsbrief staat een testimonial van een Zweedse vrijwilliger, komt een dokter aan het woord en staan vóór- en na-foto’s van patiënten om de impact van donaties te laten zien. Ook staat er een artikel in over de mogelijkheid om iets na te laten aan de stichting.

Nabellen donateurs

De mailing is opgevolgd door een telemarketingcampagne. Daarvoor werkten we samen met het Zweedse telemarketingbureau Becksmo.

Over Mercy Ships

Logo Mercy Ships

Mercy Ships maakt chirurgische zorg toegankelijk voor de allerarmsten. Met het grootste ziekenhuisschip ter wereld, via de inzet van professionele vrijwilligers, en dankzij de betrokkenheid van duizenden mensen.

Bekijk de website van Mercy Ships Zweden.
Bekijk de Nederlandse website van Mercy Ships.

Is direct mail voorbij zijn piek?

Hoe relevant is direct mail in een wereld die steeds digitaler te werk gaat?

Whitepaper direct mail NL

Uit onderzoek blijkt dat direct mail juist een toegevoegde waarde heeft naast digitale communicatie.

Wij bij Mindwize houden van direct mail. Niet alleen omdat het nog steeds zo effectief is om donaties te werven en donateurs te binden. Het is ook een mooi medium waarin je zicht, tast en interactie zo geschikt kunt gebruiken om emotie en urgentie over te brengen. Wij kunnen het je wel vertellen. Maar beter is de feiten van ons onderzoek voor zich te laten spreken.

Download deze whitepaper en ontdek de 5 redenen waarom direct mail zo relevant is!

Download het gratis whitepaper

Vragen over deze campagne?

Neem dan contact op via onderstaand formulier.

Andere campagnes

Waar we ook trots op zijn

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Ontvang elke maand fondsenwervingsnieuws in je inbox.