Welke non-profit campagnes realiseren we?
Mindwize helpt je met het opzetten van campagnes die mensen aanzetten tot actie voor jouw maatschappelijk doel. Onze specialisten weten wat mensen raakt en betere donateurs oplevert.
Wij leveren het volgend voor jou: het opbouwen van meer en betere donateurs via een sterke relatie.
Om de gewenste ambities te realiseren bepalen we samen hoe we de samenwerking vormgeven. Dit doen we met onze verschillende specialiteiten die we in huis hebben:
Direct mail, Online marketing en Creatie.
Wij geloven dat geïntegreerde marketing, de meest waardevolle methode is om jouw achterban te doen groeien.
Een loyale, geëngageerde achterban is namelijk het fundament van elke organisatie. Het zijn je supporters: mensen die jouw doel begrijpen en steunen.
Campagnes in de kijker
Campagnes met betekenisvolle groei
Diverse organisaties hebben we reeds al mogen helpen.
Hieronder vind je enkele campagnes voor non-profits terug.
Vrijblijvend brainstormen over uw fondsenwerving?
Maak kennis met de mogelijkheden voor jouw organisatie tijdens een vrijblijvende brainstorm. Stuur vandaag nog een mail naar info@mindwize.be voor een afspraak of neem contact op via ons contactformulier.
Recensies non-profits
Vluchtelingenwerk Vlaanderen
“Een grote meerwaarde van Mindwize is dat ze gefocust zijn op fondsenwerving voor NGO’s. Ze begrijpen de sector, kennen hun vak en voelen de mensen die organisaties steunen goed aan.”
VIA Don Bosco
"Jullie hebben ons geholpen met de ontwikkeling en de uitvoering van onze eerste rekruteringscampagne. Jullie hebben met ons meegedacht en de nodige flexibiliteit getoond om dit tot een goede einde te leiden. Het team van Mindwize is professioneel en zeer open in communicatie"
VIA Don Bosco
Mindwize heeft een grote expertise in marketing voor fondsenwerving en hier onderscheiden ze zich in. Via hun campagnes en inzichten betekenen ze een grote meerwaarde voor onze fondsenwervingsacties
Anoniem
“Voor mij krijgen jullie op de hele lijn 10/10! Jullie brengen kennis van fondsenwerving als geen ander. Hypotheses worden ook cijfermatig getest. Jullie werken snel, en nemen dingen echt in handen, en geven aan wanneer je er anders over denkt.”