Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!
Wil je regelmatig tips en nieuws over het werven en behouden van donateurs ontvangen?
Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief.
Kennis en ervaring zijn onmisbaar voor je succes. Als fondsenwerver vind je overal inspiratie. In films, documentaires en in boeken. Ook bij Mindwize halen we onze kennis onder andere uit vakboeken. Deze boeken geven ons elke dag inzichten om voor onze klanten succesvoller te zijn. Dit is onze top 9 boeken over fondsenwerving. Met de bewezen kennis uit deze boeken word je een betere fondsenwerver.
Dit leer je van deze boeken:
En nog veel meer.
Ontbreekt er volgens jou nog een boek? Laat het ons weten.
Veel leesplezier.
Jeff Brooks is een van Amerika’s beste schrijvers op het gebied van fondsenwerving. Op basis van tientallen jaren ervaring neemt hij je mee langs de strategieën, de schrijfstijl en de ontwerptechnieken van onweerstaanbare fondsenwerving.
Dit boek is een bron van inspiratie. En of je nu nieuw bent in het fondsenwervingsvak of al een veteraan, het geeft een boost aan je zelfvertrouwen, je carrière en je inkomsten.
In dit boek vind je antwoorden op vragen als:
Je krijgt 40 definitieve antwoorden, stuk voor stuk afkomstig van de beste fondsenwervers, creatieve bureaus en ervaren onderzoekers uit 7 verschillende landen.
Dit boek gaat maar over één ding: hoe je marketing en effectieve communicatie kunt gebruiken om donateursloyaliteit op te bouwen na de eerste gift. Bereid je voor op betere resultaten met donateursbehoud, gemiddelde giftgrootte en levenslange waarde van je donateur.
Voor fondsenwervers die de volledige kracht van tekst willen benutten.
Na het lezen van dit boek:
Welke psychologische principes zorgen ervoor dat mensen ‘ja’ zeggen? Het bekende boek Influence legt de 6 universele principes van overtuigen uit. Je leert ook hoe je die principes zelf toepast én hoe je je ertegen verdedigt.
Francesco Ambrogetti legt in dit boek uit waarom en hoe emoties onze beslissingen sturen en welke rol ze spelen wanneer we besluiten een goed doel of een organisatie te steunen. Hij doet dat op basis van recente ontdekkingen in de neurowetenschappen, toegepast op marketing en fondsenwerving.
Fascinerende inzichten voor alle fondsenwervers.
Hoe vul je jouw storytelling, fondsenwerving en direct response creatiever in? Hoe bedenk je scherpe en verrassende donateurscommunicatie om beter geld in te zamelen en donateurs te behouden? Dat gaat om grafisch ontwerp, design thinking, storytelling, strategisch denken én… een liefdesbrief aan je donateurs.
In dit boek leer je hoe goede relaties kunnen worden opgebouwd door middel van marketing; hoe je effectief met donateurs communiceert door middel van direct mail, de pers, televisie, telefoon, persoonlijk contact en nog veel meer.
Lees hier een interview met Ken Burnett over zijn herziene klassieker
Ontdek hoe je direct mail geïntegreerd met digitale kanalen gebruikt om je marketingresultaten te verbeteren. Dit boek staat vol met afbeeldingen, voorbeelden, case studies, tips en adviezen.
We hebben voor alle fondsenwervers in Nederland het boek ’99 tips voor meer donaties’ gemaakt. Praktische tips die direct toepasbaar zijn in de praktijk.
Download de 99 tips en lees meer over:
Het boek is een een praktische handleiding voor iedere fondsenwerver. Download het boek en pas de tips vandaag nog toe!
Wil je regelmatig tips en nieuws over het werven en behouden van donateurs ontvangen?
Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief.